19 januari

Ja det här med att ta tag i bloggen gick inte särskilt bra.
Det finns liksom inte så mycket att skriva då det inte händer särskilt mycket.
 
Igår fick jag reda på att jag kommer att få mitt första IG, jag är så jävla förbannad för jag har slitit som en idiot och gått på varenda lektion. Nu har jag till sommaren på mig att plugga upp det till ett G, men det kommer alltid att finnas ett IG i mitt julbetyg, sista året i gymnasiet.
Jag visste att engelska B skulle bli en jätte svår kurs, men då jag behöver kursen så var det bara att bita i. Jag vet inte hur många tårar som har fällts för den här kursen, allt slit - utan resultat. Så nu är det bara att ta nya tag och försöka jobba upp det.
Men en sak är säkert, jag VÄGRAR att gå ut med ett IG i mina slutbetyg!
 
Igår blev jag först bjuden på middag hos Hanna och Emelie. Det var skönt att vara upptagen igår så jag slapp tänka på engelskan.
 
I morse var det fint väder så jag och Marley passade på att ta en timmes promenad i solen.
 
 
 
Vi får väl se när nästa inlägg kommer upp, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0