21 februari

Nu var det länge sen igen!

Förra onsdagen så hämtade vi våra studentmössor! Inte långt kvar nu! (Igår var det 100 dagar kvar)
Såhär ser den ut i verkligenheten i alla fall:

 
Idag har vi friluftsdag i skolan men då jag är/varit sjuk så får jag sitta och plugga igen resterna som blev förra veckan när jag inte klarade av att vara i skolan.
Även om det är välbehövligt att jag sitter här och pluggar så jag slipper plugga allt på lovet så är det tråkigt då jag såg fram emot en dag med att åka skridskor, skulle få åka långfärdsskridskor för första gången.
 
Ikväll kommer Helena och Hanna hit också! imorgon kväll så ska jag och Helena i väg och titta på stiftelsen! Det är slut sålt så det lär vara trångt, hoppas dem är lika bra live!
Annars blir det bara shopping och kvalitéts tid den här helgen! :)

Marley är redan hemma i Härjedalen, saknar honom men på söndag får jag äntligen pussa på honom igen!

Nu måste jag fortsätta med pluggningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0