18 maj

Ja då var vi i Forshaga igen då, vi var nog framme vid halv 5 tror jag. Vi fick vänta på busstationen i Karlstad i cirka en halv timme tror jag då bussen var sen så vi missade den bussen som vi hade planerat att åka med, men det spelade inte så stor roll det var som tur fint väder ute :)

Idag var vi som sagt på marknad, det var varmt ute men sen så började det regna lite men sen blev det fint igen!
Jag köpte en tröja, nöjd! :)



Det är tryck både på fram och baksidan! :)

Vad har vi gjort mer i helgen då?
Jo vi har varit ute och gått (Marley har egentligen badat alldeles för mycket men han har tyckte att det har varit för varmt så kan inte riktigt säga nej ;)), kollat på film och bara haft allmänt trevligt, dock så var det någon (troligtvis Stacee) som åt upp nästan alla Marleys mat, haha ;) jaja, så kan de går när man lämnar det på golvet!
Marley fick lite mindre mat och sen så fick han lite färskfoder imorse också så han skulle få så han klarade sig innan vi kom hem igen, så han blev då glad i alla fall, hoppas bara hans mage klarar av det!
Jag har även hunnit med lite plugg dem här dagarna faktiskt, väldigt stolt över det!
Så ikväll har jag bestämt att jag är fri i från pluggande men resten av helgen blir det pluggning!

Marley är då väldigt trött i alla fall! :)

Nu ska jag ut med Marley en sväng och sedan myser vi ner oss framför tv:n och då blir det film mys!

Men först två bilder som Anna Wetterlöw tog på Marley förra helgen tror jag det var ?





Fina killen älskar vattnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0