9 juni

Hej hopp!

Igår så fick jag äntligen sommarlov! Efter skolavslutningen så fick jag åka med Hanna hem, tack så mycket Hanna! Jag kom hem vid kl 7 och när jag kom hem så bytte jag om och sedan skjutsade mamma i väg mig till bystugan där Helena hade student firande, grattis Helena!

Sen bestämde sig jag och Helena för att åka till Sveg för att gå på mysen där det skulle vara fart men de var det då verkligen så vi åkte hem igen, men jag fick vissa mitt leg för att komma in i alla fall så det var ju kul, haha! ;) men det blev en tidig kväll, kom väl hem vid 12 :)

Och idag ska jag ha tårta för en del min släkt och så ska Helena och Hanna komma också :) lite sent födelsedag firande men det blir så när man bor så långt borta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0