5 juni

Hej!

I söndags så kom pappa hit och hälsade på och med sig hade han en tårta, så himla gott! Tack pappa <3



Jag har inte riktigt haft tid för att blogga då jag har velat göra klart alla plugg innan sommaren, och nu är jag helt klar! Har precis haft nationell prov i matte B, så nu är det bara att hålla tummarna så jag fixar ett G!
Så ikväll blir det film mys med Marley har jag bestämt! Har inte riktigt hunnit med honom som jag egentligen vill men imorgon är vi ju lediga så ska vi hitta på något kul! Får se om vi åker till Karlstad och kollar på agility tävling eller om vi stannar i Forshaga och tränar och går långpromenad, har inte riktigt bestämt mig än.
Igår så tränade vi flyball (väldigt svårt att förklara om man inte vet var det är men hunden ska i alla fall trampa på en maskin så att bollen flyger i väg och så ska dem fånga bollen och komma tillbaka till föraren) jag tror det var typ 3 eller 4 gången som vi tränade det och Marley är så himla duktigt! Han har verkligen fattat hur man ska göra! :)

Nej det får räcka för idag, skickar med en bild på fina Sixten som Lotta tog när mamma och Sixten var här :)

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0