11 juni

Idag har det hänt grejer!

Jag och mamma åkte så vi var till Sveg kl 10 idag, då skrev jag in mig på Agnetas Trafikskola och bokade min första körlektion (ahhhh...) sedan gick vi på banken, satte in pengar, skaffade en bankdosa och beställde ett nytt bankkort! Vuxenpoäng till mig alltså!
När vi kom hem så satte vi upp agilitybanan på gården (4 hopphinder, 1 "däck", 10 pinnars slalom och en lååång tunnel) så jag tränade lite med båda hundarna och sedan började jag även lära in slalom på Sixten (då hade jag bara 4 pinnar)!
Ikväll har jag varit ute och gått med hundarna och medan pappa har tittat på fotboll så har jag pluggat körkort! Imorgon ska jag tvinga mamma att köra med mig och sedan blir det mer körkortsplugg (jag har ju liksom ändå inget annat för mig, haha) sedan blir det nog lite agility träning också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0