29 december

Igår fick jag hem min nya dator och ja den är verkligen krånglig kan man minst sagt säga. Men jag kommer mer och mer överens med den och det är skönt med en dator som faktiskt sammarbetar med en istället för min gamla dator som förmodligen kommer krascha snart.

 
Dator har det nyaste systemet "Windows 8" så den ser verkligen inte ut som en "vanlig" dator, men den är härlig :)

När jag skulle prova om den gick ner i min dataväska så var datorn några millimeter för stor så då fick jag ringa till bror och höra med honom om han kunde köpa en ny till mig i Sundsvall då han ska komma hem idag, och som tur var så kunde han de!
 
 
Så här låg Marley & Sixten och sov igår (Sixten närmast bordet). Dessa grabbar är verkligen speciella, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0