15 december

Det har varit jätte mycket att göra i skolan dem sista tre veckorna, vi har nog haft i snitt ett prov per dag nästan.

Igår efter skolan så började jag och Marley resan hem mot fina Älvros igen!
Vi åkte:
Forshaga-Skåre buss
Skåre-Kil buss
Kil-Torsby tåg
Torsby-Värnäs buss
Värnäs-Malung buss
Malung-Mora buss
Och sen hämtade mormor oss i Mora så vi fick åka bil sista vägen hem!
Sammanlagt så tog det oss 8 timmar och 10 min att åka från Forshaga och komma enda hem till Älvros, men det gick jätte bra och Marley var jätte duktig och sov hela resan fast jag precis innan vi skulle resa märkte att han var jätte dålig i magen.
Så i natt har mamma (han väcker henne inte mig, haha) sprungit ut och in med stackars lilla Marley, men det var tur att vi hann hem innan han blev så här dålig i all fall!

Idag ska jag och kusin vitamin baka pepparkakor hemma oss farmor, som jag har längtat! :)

Slänger in en bild på fina Sixten och Marley som trängde ihop sig i en bädd tillsamman en sväng nu på morgonen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0